قالب طراحی تقویم رومیزی ۹

قالب طراحی تقویم رومیزی ۹

تقویم ‌های تبلیغاتی یک گزینه بسیار سرگرم‌ کننده و فراگیر برای استراتژی ‌های بازاریابی در هر صنعت و کسب و کاری هستند، یکی از دلایلی که این ابزارهای تبلیغاتی را ارزشمند می سازد این است که تقویم‌ های رومیزی هنوز در خانه ‌های سراسر دنیا بسیار محبوب هستند، در واقع مردم برای نیازهای زمان بندی خود به طور مرتب از تقویم استفاده می کنند.

طرح تقویم رومیزی زیر را برای اصناف مختلف می توانید استفاده کنید . با جایگزینی تصاویر خود در قالب این تقویم می توانید فضای مناسبی را برای نمایش خدمات یا محصولات خود داشته باشید.

سایز چاپ تقویم رومیزی

قالب طراحی تقویم رومیزی 9

نکات مهم برای طراحی تقویم رومیزی

  1. -از طریق تصاویر هیجان ‌انگیز و جالب، استفاده هوشمندانه و استراتژیک از موقعیت یابی محصول، و درک چگونگی تبدیل تقویم به یک محصول تبلیغاتی، شما این فرصت را برای افزایش پتانسیل درآمد ایجاد می ‌کنید.
  2. -تغییرات فصلی، تعطیلات ملی، و حتی رویدادهای فرهنگی محلی که در تاریخ های از پیش تعیین ‌شده رخ می ‌دهد، می‌ تواند به برند شما مرتبط باشد. میوه فروشی ها انواع میوه ها یا بسته هایی از میوه های مختلف را تهیه کنند و برای شب یلدا یا مناسبت های مانند این ارائه دهند، شرکت‌ های پوشاک و فروشگاه ‌ها بسته به درجه ‌حرارت خارج از منزل می ‌توانند لباس زمستانی یا لباس های خنک تر را تبلیغ کنند، البته توجه داشته باشید پوشاک را در قسمت فصل مربوطه در تقویم قرار دهید، همینطور برای میوه ها از میوه های هر فصل در صفحه مناسب خود استفاده کنید.چ
  3. -این نوع برنامه ‌ریزی از قبل می ‌تواند به جزئیات و توانایی سازمان دهی تعداد زیادی اطلاعات نیاز داشته باشد، اما شما همچنین می توانید طراحی و روش های بازاریابی تقویم را به شرکت تبلیغاتی آفرنگ و سایت چاپ آیویزیت یا چنچاپ بسپارید.
  4. -چاپ تقویم برای صاحبان کسب ‌و کار بسیار عالی است که در واقع تضمین کنند که بازاریابی آن‌ ها به طور منظم توسط مشتریان دیده می ‌شود.

نکته مهم در طراحی تقویم رومیزی

همیشه مطمین باشید که لوگوهای تبلیغاتی، شعارها و هر تصویر مربوط به برند را در هر صفحه قرار دهید و به یاد داشته باشید که تقویم شما حتما نباید تقویم دیواری باشد، شما می ‌توانید تقویم ‌های جیبی، تقویم ‌های رومیزی و حتی برخی از آن‌ ها را می ‌توانید به یخچال متصل کنی.

چرا استفاده از تقویم رومیزی مهم است ؟

یکی از موثرترین و موثرترین انواع محصولات تبلیغاتی چاپی امروزه، تقویم است، همه ما هدف یک تقویم را می ‌دانیم و هم چنین می ‌دانیم که آن ‌ها عموما هر روز به کار می ‌روند؛ هدف از یک تقویم چاپ سفارشی، با هویت برند شما، حفظ نام شما در مقابل مشتری است، نام شما به مدت یک سال بر روی دیوار یا روی میز مشتری احتمالی باقی خواهد ماند، علاوه بر این ، شما می ‌توانید پیشنهادهای ویژه فصلی برای تبلیغ کسب ‌و کار خود را برای نمایش در تقویم انتخاب کنید.

دلیل اینکه چرا تقویم‌های تبلیغاتی چاپی بسیار موثر هستند به این دلیل است که به عنوان یادآورها بسیار قابل ‌رویت برای کسب ‌و کار و یا برند شما عمل می‌کنند،

حداقل تیراژ چاپ تقویم رومیزی

حداقل تعداد چاپ تقویم رومیزی اختصاصی بصورت افست ۱۰۰۰ عدد می باشد. و سایر تیراژ ها به ترتیب ۲۰۰۰ و ۵۰۰۰ عدد می باشد.امکان چاپ تقویم رومیزی با تیراژ ۵۰۰ عدد نیز  می باشد. کیفیت چاپ افست بسیار بیشتر از چاپ دیجیتال می باشد در صورتی که تیراژ بالا با هزینه پائین و کیفیت بالا نیاز دارید چاپ تقویم رومیزی بهترین پیشنهاد برای شما می باشد.

مشخصات طراحی فایل چاپ تقویم رومیزی

  1. سایز بندی استاندارد را دریافت کنید
  2. حاشیه برش نیم سانتی متر از هر طرف
  3. رنگ بندی cmyk
  4. اختلاف رنگ مانیتور با چاپ ۱۰ درصد لحاظ گردد در صورتی که استاندارد رنگ cmyk لحاظ شود
  5. رزولوشن ۳۰۰ دی پی آی

راهنمای طراحی چاپ تقویم رومیزی

توصیه می‌کنیم برای این که تقویم رومیزی شما در چاپ، دچار افت کیفیت نشود، حتما نکات و رویه‌های طراحی زیر را مرور نموده و آن‌ها را در طراحی خود بکار بگیرید. تقویم رومیزی خود را در یکی از اندازه‌های زیر و با توجه به طرح گسترده آن طراحی کنید، همچنین برای انجام این کار می‌توانید قالب های آماده شده چاپ تقویم رومیزی را از سایت ما دانلود کرده (در فرمت های PSD, Ai, CDR) و آن را مبنای طراحی خود قرار دهید.

  • رزولوشن فایل شما باید حداقل ۳۰۰ DPI، پیکسل در اینچ باشد.
  • سیستم رنگی (Mode) فایل شما باید CMYK باشد.
  • حاشیه امن : از هر طرف کار حدود یک ۱ سانتی متر (۶ میلی‌متر): قرارگیری عناصر، متون، تصاویر و لوگوها در فایل شما باید به گونه‌ای باشد که وقتی محصول نهایی در چاپخانه بُرش زده می شود، تصویر و متن مورد نظرتان دست نخورده باقی بماند. به این منظور همیشه باید برخی نواحی طرح خود را که ممکن است برش بخورد از عناصر مهم خالی کنید و در عین حال رنگ پس زمینه را از هر طرف تا انتهای فایل ادامه دهید تا پس از برش بخشی از محصول بدون رنگ نباشد.
  • به ابعاد و اندازه‌ها و طرح‌های گسترده کار بسیار دقت کنید تا چاپ تقویم رومیزی با طراحی شما همخوانی داشته باشد.
  • از قرار دادن حاشیه در کناره‌های کار به دلیل احتمال عدم تقارن خودداری کنید.
  • از به کار بردن فونت‌های کوچکتر از ۶ پوینت خودداری کنید.
  • برای رنگ خط دور همه نوشته ها به ویژه نوشته‌های کوچکتر از ۶ پوینت از یک تک رنگ استفاده کنید.

فرم اختصاصی چیست ؟

این فرم چاپی بصورت فوری ثبت و انجام می گردد،در فرم اختصاصی شما گرم کاغذ، خدمات چاپ، برش، سلفون و پوشش و تیراژ را تعیین می کنید، کیفیت چاپ فرم اختصاصی به نسبت چاپ فرم عمومی بالاتر می باشد و قیمت در تیراژ های بالاتر همانند قیمت شیت عمومی می باشد، ولی در زمان کمتر ،کیفیت بالاتر

قیمت چاپ تقویم رومیزی :

جهت مشاهده لیست قیمت چاپ تقویم رومیزی از صفحه قیمت ها بازدید بفرمائید، اما جهت برآورد هزینه چاپ فرم های اختصاصی چاپ تقویم رومیزی با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمائید.

موارد استفاده از چاپ تقویم رومیزی

  • برای مصارف آموزشگاهی
  • برای مصارف  فروشگاه
  • برای مصارف  رستوران
  • برای مصارف  کافی شاپ
  • برای مصارف  بانکی
  • برای مصارف  نمایشگاهی
  • برای مصارف  باشگاهی
  • برای مصارف پوشاک و …
اطلاعات تماس با آفرنگ

مشخصات فنی چاپ تقویم رومیزی

  • جنس برگه : کاغذ گلاسه ۲۰۰ گرم
  • ابعاد:۳ سایز استاندارد رومیزی
  • چاپ تمام رنگی پشت و رو
  • پایه : گالینگور و سلفون
  • تعداد طرح عمومی : از ۱۰۰ عدد به بالا
  • تعداد چاپ اختصاصی : از ۱۰۰۰ عدد به بالا
  • زمان تحویل: از ۴ روز کاری

تیراژ چاپ :

  • ۱۰۰۰ عدد
  • ۲۰۰۰ عدد
  • ۵۰۰۰ عدد

تیراژ بالاتر به صورت فرم اختصاصی قابل چاپ می باشد، خدمات سلفون یا یوی موضعی یا طلاکوب یا رنگ پنجم فقط در فرم اختصاصی قابل اجرا می باشد.

گروه تبلیغاتی آفرنگ عضو انجمن شرکت های تبلیغاتی ایران
به دلیل تغییر قیمت های فعلی لطفا قیمت نهایی را با کارشناسان فروش چک نمائید.
سلام،متن اطلاعیه خود را اینجا وارد کنید.