امروز در خدمت شما هستیم با یک موضوع پرطرفدار و کاربردی. تبلیغات محیطی را می توان یکی از پرکاربردترین ابزارهای بازاریابی در دنیای امروز دانست. این روش با قدمت ترین روش تبلیغاتی می باشد که اگر بخواهیم شروع آن را بررسی نماییم به سده ها ابتدایی میلادی می رسیم. این تبلیغات ها کاملا کاربردی و اثر گذار بوده و می تواند شما را در جذب مخاطب نسبت به برند و یا محصولتان یاری نماید.

این تبلیغ ها عموما در مکان ها و معابر عمومی نصب می گردند. هرچقدر محیط از افراد بیشتری برخودار باشد تبلیغ محیطی اثرگذار تر تلقی می شود. این مقاله سعی می نماید به توضیح تبلیغ های محیطی و انواع آن بپردازد و خلاصه ای از هر کدام را برای شما شرح و بسط دهد. با ما همراه باشید.

تبلیغ محیطی و لزوم استفاده

باید بدانید جذب مخاطب همواره بصورت متمرکز انجام نمی گیرد و شما می توانید افراد را در محیط ها و زمان ها مختلف با محصولات خود آشنا نمایید.

در این شرایط، مردم در محیط های عمومی به ناچار با تبلیغ های شرکت ها روبه رو می گردند و در صورتی که تبلیغ بگونه ای جذاب طراحی شده باشد، نسبت به آن واکنش نشان خواهند داد. این ابزارها عموما برای معرفی یک محصول جدید استفاده می شوند. در واقع اگر شما قصد دارید برای اولین بار خود را به مخاطبان معرفی و یا محصولی جدید را به بازار عرضه کنید می توانید از تبلیغ های محیطی استفاده نمایید.

انواع تبلیغات محیطی:

  • بیلیبورد و استند
  • تلویزیون و رسانه های جمعی
  • دیوار نویسی
  • وسائل حمل و نقل عمومی
  • معابر شهری و ایستگاه های مترو و اتوبوس

بیلبورد و استند :

این ابزارهای تبلیغاتی را می توان عام ترین و پرطرفدارترین وسیله تبلیغاتی محیطی در نظر گرفت. می توان این ابزار را از پر مخاطب ترین وسیله ها دانست اما هزینه ی بالا دیگر ویژگی این ابزارها می باشد. تقریبا قیمت استفاده از بیلبوردها چیزی در حدود چند ده میلیون در ماه می باشد و این امر سبب می شود تا شرکت های نوپا نتوانند با بودجه ی اندک خود از آنها استفاده نمایند.

تلویزیون و رسانه های جمعی:

رسانه های جمعی را می توان یکی از تاثیر گذارترین پدیده های تبلیغاتی دانست. امروزه استفاده از شبکه های اجتماعی یکی از اصول مهم تبلیغاتی در نظر گرفته می شود. شما می توانید با قیمت متعادل این نوع تبلیغات را برای کسب و کار خود انجام دهید. سعی نمایید در هنگام استفاده از تبلیغات محیطی در حوزه رسانه های جمعی از یک مشاور حرفه ای تبلیغاتی استفاده کنید. صداوسیما و تلگرام را می توان دو رسانه جمعی قدرتمند در دنیای امروزی دانست.

دیوار نویسی:

دیوار نوسی را می توان یکی از ابتدایی ترین روش های تبلیغ جمعی دانست. اگر شما از یک کسب و کار خدماتی و عمومی استفاده می کنید می توانید این نوع بازاریابی را برای شغل خود در نظر بگیرید.

وسائل حمل و نقل عمومی:

اتوبوس ها و تاکسی ها را می توان، مثال هایی برای تبلیغ در وسائل نقلیه عمومی دانست. کافیست به بدنه اتوبوس ها در شهر تهران توجه نمایید. خواهید دید که تبلیغات مختلفی بر روی انها نقش بسته است. البته امروزه، استفاده از بدنه ی واگن های مترو نیز جزء ابزارهای تبلیغاتی محسوب می شود.

معابر شهری و ایستگاه های مترو و اتوبوس:

این ابزار با مبحث بدنه های وسائل نقلیه متفاوت است. این ابزار ثابت و ایستا می باشد و تبلیغات محیطی از طریق وسائل نقلیه عمومی یک ابزار پویا و متحرک. قیمت این ابزار نسبت به سایر تجهیزات رسانه ای بسیار مقرون به صرفه بوده و عموما مورد توجه فعالان تجاری قرار می گیرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به دلیل تغییر قیمت های فعلی لطفا قیمت نهایی را با کارشناسان فروش چک نمائید.
سلام،متن اطلاعیه خود را اینجا وارد کنید.