ست اداری

در دنیای امروز هر شرکت و  یا مجموعه معتبری برای رساندن پیام یکپارچگی و اقتدار خود به مخاطبین سعی در هماهنگ کردن اجزای مختلف مجموعه دارند . هرچه یک مجموعه بتواند از نظر بصری ، ظاهری آراسته و  با یک فرم واحد داشته باشد ، حس اطمینان بیشتری را در مخاطب القاء میکند زیرا شخص به این موضوع توجه میکند که این مجموعه برای همه قسمت های خود ارزش قائل است و سیستمی با مدیریت یکپارچه دارد.

طراحی ست اداری

به مجموعه ای از اوراق یا کاغذهایی که در امور اداری و پرسنلی یک شرکت یا سازمان، جهت فعالیت‌های رسمی یا غیر رسمی، استفاده می گردد، اوراق اداری یا ست اداری می‌گویند. از آنجا که به دلیل زیبایی شناختی و هماهنگی هر بیشتر آن سازمان یا برند، بهتراست این اوراق به یکدیگر شبیه و متناسب با هم طراحی و چاپ گردند، بهمین دلیل به آنها اصطلاحا “ست اداری ” گفته می‌شود.

طراحی ست اداری

ست اداری بطور استاندارد شامل : سربرگ A4 ، سربرگ A5 ، پاکت نامه ( ملخی ) ، پاکت A4 ، کارت ویزیت می گردد. که این ساده ترین ترکیب ست اداری می باشد . شرکت ها گاها پا را فراتر از این مرز ها گذاشته و اقدام به تهیه ساک خرید اختصاصی، خودکار اختصاصی، لیوان اختصاصی و محصولاتی از این دست می نمایند که باعث می گردد یکپارچگی بیشتری در سازمان خود ایجاد نماید.

به دلیل تغییر قیمت های فعلی لطفا قیمت نهایی را با کارشناسان فروش چک نمائید.
سلام،متن اطلاعیه خود را اینجا وارد کنید.