برای مشاهده قیمت چاپ بروشور کلیک فرمائیدبخش سفارش آنلاین چاپ بروشور
چاپ و طراحی بروشور
بروشور یا کاتالوگ کدام مناسب شما هست ؟
اولین بررسی شما فرآیند فروشتان است. آیا دهها یا صدها محصول خرده ریز نسبتا کم قیمت را می فروشید؟ فرصتهایی که بروشور برای تجارت شما فراهم می کند این است که به مشتریان اجازه می دهد که محصولات شما را بررسی کرده و یک خرید قابل لمس داشته باشند.
اگر محصولات خیلی کمی بفروشید، به هر حال، یا محصولات شما گران و بسیار مشتری پسند(خاص) هستند، و یا اگر خدماتی را ارائه می کنید و یا هیچ محصولی نفروشید، یک کاتالوگ احتمالا بیشتر نیازهای شما را رفع می کند برای اینکه می تواند به مشتریان شما اطلاعات پس زمینه ایی را ارایه کند که آنها قبل از اینکه تماس بگیرند و وارد یک فرآیند طولانی فروش شوند باید از آنها مطلع باشند.
در همین راستا، اهداف کاتالوگ و بروشور راهنمای شما متفاوت هستند. ، یک بروشور راهنما سعی به ایجاد فروش فوری دارد. چگونه از هردو استفاده کنیدشما می توانید با استفاده از بروشور و کاتالوگ ها به صورت پشت سر هم برای تقویت یگدیگر، مهارت بازاریابی خود را دو برابر کنید.
یک کاتالوگ می تواند یک بروشور راهنمای فروش نیز باشد و یک بروشور راهنما می تواند به عنوان مجرایی بین خریدهای کوچک و بزرگ با یک کاتالوگ به عنوان تهسیل کننده آن عمل کند.فرض کنید قطعه صنعتی جدید در بروشور راهنمای شماست.برای آزاد کردن توان فروشتان، یک کاتالوگ در مورد محصولات صنعتی ارسال کنید که در آن اطلاعات اطلاعات مختصری آمده است و چند روز قبل از اینکه شما بروشور راهنمای اصلی بفرستید، نشان دهد.
مخاطب مورد نظر شما( بی شک به آن محصول نیاز خواهد داشت ) کاتالوگ شما را خواهند خواند و آماده سفارش خواهد شد که چه زمانی کاتالوگ راهنمای جدید شما با یک فروش خاص در رابطه با آن محصول به دست آنها می رسد.بروشور کتابچه و یا راهنمای معرفی جزئیات کالا، خدمات، امکانات و… میباشد که از طرف تولید کننده و یا ارائه دهنده به مصرف کننده و یا مشتری برای معرفی دقیق و راهنمایی در استفاده ارائه میگردد.
به طور مثال: یک کارخانه دارو سازی برای معرفی محصولات خود کاتالوگ محصولات را (معمولا با برجسته نمایی در تاثیر گذاری) برای پزشکها و داروخانهها ارسال مینماید. و همین تولید کننده بروشور هر محصول را برای معرفی نحوه استفاده، معرفی ممنوعیتهای استفاده در موارد خاص و همین طور عوارض جانبی، راههای درمان در صورت استفاده نادرست و… در بسته بندی هر محصول قرار میدهد.
در بروشورها معمولا علاوه بر تصاویر از نقشه شماتتیک کالا هم استفاده میشود. در ایران معمولا به اشتباه تمامی راهنماهایی را که به صورت کتابچه و یا با کیفیت کاغذ و چاپ مناسب تهیه شده باشند را کاتالوگ مینامند و تمامی راهنماهایی را که به صورت یک برگی و یا چند لتی، که با استفاده از کاغذهای نازک تر تهیه شده باشند را بدون توجه به محتوای آن بروشور مینامند.
تصاویر مورد استفاده در چاپ و طراحی بروشور
تصاویر بکار رفته در کاتالوگ ها تفاوت های زیادی با بروشورهای تبلیغاتی دارد. در کاتالوگ های تبلیغاتی کیفیت تصاویر بسیار مهم می باشد و عکس های محصولات باید از کیفیت بسیار بالایی برخودار باشد. در واقع در کاتالوگ های تبلیغاتی تاثیر عکس بسیار بیشتر از متن محصول است. اما در بروشورها این قضیه عکس می باشد و متن ارجحیت بر عکس دارد. در نتیجه بهتر است قبل از سفارش بروشور یا کاتالوگ به این نکته دقت نمایید. چگالی بکار رفته در کاتالوگ ها برای درج تصاویر بسیار بیشتر از بروشورها می باشد.
در چاپ و طراحی بروشور دقت کنید !
آماده اید که فعالیت بازاریابی جدیدی را راه اندازی کنید و می دانید که به طراحی یک بروشور نیاز دارید. اگر مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید، وظیفه ی طراحی، چاپ و توزیع بروشور شما می تواند دلهره آور باشد. برای برآمدن از پس این امر اساسی استراتژی بازاریابی، کسب و کارهای زیادی بر نرم افزار نشر رومیزی بسته بندی شده، کلیپ آرت و چاپگرهای رومیزی متکی هستند- و چند چیزند که می توانند برای کسب و کار مصیبت بارتر باشند. به جای داشتن چیزی که گویای کیفیتی ضعیف از شرکت شما برای مشتریان باشد، در ازای زمان، تلاش و هزینه ای که صرف می گردد تا خودتان این کار را انجام دهید، می توانید بروشوری با چاپ و طراحی حرفه ای داشته باشید که عملا در جهت فروش خدمات و محصولات شما برایتان عمل کند.
یک بروشور بی کیفیت را هرگز به دست مشتری خود ندهید !
مشتریان کیفیت بروشور را با کیفیت شرکت شما معادل می دانند. آنها همچنین می دانند که طراحی و چاپ بروشور هزینه ی پولی در بردارد، اگر شما بروشور ارزانی داشته باشید، این امر برایشان حاکی از آنست که شما خوب پول درنمی آورید و بنابراین، گنجینه ای از مشتریان رضایتمند ندارید. بروشورهای ارزان قیمت در کوتاه مدت می توانند به مرگ کسب و کار شما بینجامند ، یک ضرب المثل قدیمی هست : یا کاری رو انجام ندهید یا اگر آن را انجام دادید به بهترین نحو آنرا انجام دهید
تولید محتوا در چاپ و طراحی بروشور
پیش از طراحی بروشور خود، لازمست بدانید که قرار است چه چیز را می خواهید بیان کنید. اگر تجربه کافی در این مورد ندارید پس این وظیفه را بعهده شخص دیگری بگذارید. درحالیکه شاید فکر کنید می دانید چه برداشتهایی قرار است درمورد شرکت شما صورت پذیرد، از یک نفر که متخصص در ادبیات و تنظیم متون می باشد استفاده نمائید ، یک متخصص ادبیات حرفه ای از محرکهای روانشناسی ای آگاهی دارد که باعث می شوند مشتریان برای برداشتن گام بعدی فرایند خرید برانگیخه شوند استفاده کنید. آنها همچنین از دیدگاه عینی ای به شرکت شما نزدیک می شوند و قادرند که تامل کنند تا منافع و ویژگیهای اصلاح شده برای مخاطبین هدفتان را بیابند.
طراحی بروشور عامل اصلی جلب نظر مخاطب شما
همانند انتخاب متن های بروشور، طراحی بروشور بایستی با آراستگی و ظرافت صورت پذیرد. تنها طراحان تعلیم دیده ی گرافیک واقعا می دانند که کدام رنگها بر مشتریان اثر می گذارند و چگونه از آن رنگها در عطف با اشکال و تصاویر همراه با مطالبتان برای تهیه ی بروشوری جذاب استفاده کنند که موثرواقع شود. طراحی یک بروشور حرفه ای می تواند از ۲۰۰ هزار تومان تا چند میلیون تومان هم هزینه در برداشته باشد و باز هم این پولی است که در طولانی مدت به درستی هزینه شده است و باعث برد شما در تجارتتان خواهد شد.
حداقل تیراژ از چاپ بروشور
- چاپ دیجیتال 100 عدد
- چاپ افست 1000 عدد
کیفیت چاپ کدامیک بالاتر می باشد ؟
- چاپ افست
جنس کاغذ بروشور
- تحریر 80 گرمی
- گلاسه 135 گرمی
- گلاسه 170 گرمی
زمان تحویل چاپ بروشور
- از 2 روز کاری
[…] چاپ و طراحی بروشور […]
[…] باشه که این یه بروشور هست نه یه […]
[…] و کم هزینه نسبت دیگر انواع تبلیغات تولید کالانما یا کاتالوگ است. کاتالوگ یا کالانما کتابچه و یا راهنمای معرفی […]