تاثیر کارت ویزیت در کسب و کار

طراحی کارت ویزیت ممکن است آسان به نظر برسد. اما ارائه یک کسب و کار، در یک تکه کاغذ چند اینچی به نحوی خلاقانه که نظر افراد را به خود جلب کند، می تواند پیچیده تر از چیزی باشد که فکر می کنید. نکات زیادی در طراحی یک کارت ویزیت تاثیر گذار باید رعایت شود. که از جمله آن می توان به نمایش اعتبار کسب و کار شما اشاره کرد. کارت ویزیت شما در واقع معرف شما و کسب و کارتان است. بنابراین کیفیت آن از اهمیت زیادی برخوردار است. در این مقاله به میزان تاثیر کارت ویزیت در کسب و کار و نکات مهم در طراحی آن خواهیم پرداخت.

پیشنهاد می کنم ۵ نکته در طراحی و چاپ کارت ویزیت   را هم مطالعه کنید.

طراح مناسبی را برای طراحی کارت ویزیت در نظر بگیرید.

انواع قالب های آماده که اکثرا دیده شده و خسته کننده هستند نمی توانند در بازار جلب نظر کنند. به همین دلیل است که شما باید زمانی را برای انتخاب طرح و طراح مناسب اختصاص دهید. طراحان در این حوزه عموما از تاثیر کارت ویزیت در کسب و کار آگاهی کامل دارند. همچنین متدهای جدید و به روز در طراحی و ایده پردازی مناسب را فراگرفته اند. از همین رو می توانند به شما در انتخاب تم و طراحی های جالب کمک نمایند.

طراحی برای کارت ویزیت مناسب است که علاوه بر بیان اطلاعات کامل، ویژگی های متفاوت کسب وکار شما را نیز بیان کند. این تفاوت نشان دهنده خلاقیت است و می تواند شما را در میان رقیبانتان اعتبار ببخشد. به یاد داشته باشید که کارت ویزیت شما باید خاص باشد تا در ذهن بماند.

تاثیر کارت ویزیت در کسب و کار

برند سازی

به عنوان فردی که در یک کسب و کار همکاری می کند و یا صاحب کسب و کار است، شما باید در مورد راه های بهبود فروش محصولات و خدمات خود رقابتی تر عمل نمایید. کارت ویزیت می تواند یک تصویر حرفه ای و قابل اعتماد از شرکت شما در ذهن افراد مختلف و رقیبانتان ایجاد کند. امروزه داشتن برند مفهوم زیادی در حوزه بازاریابی و تجارت دارد. شما با استفاده از کارت ویزیت مناسب می توانید قدم کوچکی در راه برند سازی کسب و کارتان بردارید.

یکی از استراتژی بازاریابی است

بسیاری فکر نمی کنند که کارت ویزیت می تواند منبعی برای درامد یک شرکت و یا کسب و کار باشد. چون کارت های ویزیت به صورت چاپی هستند به این معنی است که با دست به مخاطبان تحویل داده می شوند. به این معنی است که افرادی که آن را از شما تحویل می گیرند جزئیات این ارتباط را در ذهنشان نگهداری میکنند. و اگر شما تاثیر مثبتی بر روی آنها گذاشته باشید. به سراغ شما خواهند آمد. کارت های ویزیت گارانتی می کنند که تاثیر مثبتی در بازاریابی خواهید داشت.

علاوه بر قرار دادن شماره تماس، ایمیل و آدرس در کارت ویزیت، می توانید آدرس سایت و شبکه های اجتماعی را نیز قرار دهید. این کار به شما در افزایش مخاطبانتان کمک خواهدد کرد.

متفاوت باشید

یکی از موثر ترین روش های موفقیت در تجارت، تفاوت است. کارت ویزیت به شما امکان خلاق بودن را می دهد. و این احتمال را ایجاد می کند که بتوانید اطلاعات تجاری خود را به نحوی متفاوت به اشتراک بگذارید. شاید بگویید با توجه به انواع تکنولوژی های فعلی استفاده از کارت ویزیت نمی تواند ایده خوبی باشد، اما مناسب تر است که شما اطلاعات خود را به نحوی متفاوت تر از ارسال به موبایل و یا ایمیل در اختیار دیگران قرار دهید.

از تکنولوژی نیز بهره مند شوید.

قطعا تکنولوژی در حال پیشرفت است. شاید بگویید که استفاده از کارت ویزیت فکر و ایده ای قدیمی است. اما تحقیقات در سال ۲۰۱۸ نشان داده است که همچنان شرکت های موفق از کارت های تجاری چاپی استفاده می کنند و نتیجه بهتری را نیز دریافت کرده اند.

اما اگر طرفدار تکنولوژی هستید و میخواهید که به روز باشید می توانید در کنار کارت ویزیت از QR کد ها استفاده کنید. QR کد را می توانید بر روی کارت ویزیت خود چاپ کنید تا تمامی اطلاعات شما از طریق QR کد و گوشی های همراه در اختیار مخاطبانتان قرار گیرد.

تاثیر کارت ویزیت در کسب و کار

سادگی و در دسترس بودن

فرض کنید می خواهید اطلاعات تماس خود را در اختیار مخاطبانتان قرار دهید. اطلاعات تماستان را می توانید ایمیل کنید و یا با استفاده از انواع پیام رسان ها به دست آن ها برسانید. اگر استفاده از کارت ویزیت را برای اطلاع از راه های تماسی با ارسال ایمیل و پیام ها مقایسه کنید، خواهید دید که استفاده از کارت ویزیت سادگی و سرعت بیشتری دارد.

فرصت ها

شما به طور دقیق نمی توانید پیش بینی کنید که فرد مهمی در حوزه تجارت را ممکن است در چه زمانی ملاقات کنید. و یا ایا امکان ملاقات دوباره با آنها وجود دارد یا خیر؟ در این موقعیت ها همیشه کارت ویزیت به کمک شما خواهد آمد. ارائه کارت ویزیت به این افراد نه تنها وجه قابل اعتمادی را از شما نشان می دهد بلکه نشان دهنده حرفه ای بودن شما در نظر این افراد مهم است. کارت ویزیت می تواند به راحتی یک موقعیت ساده را برای شما به فرصتی مناسب در تجارت تبدیل کنید.

دو نکته مهم که در تاثیر کارت ویزیت در کسب و کار شما را افزایش می دهد

به عنوان فردی که برای طراحی و چاپ کارت ویزیت هم هزینه زمانی و هم هزینه ریالی می کند، باید به دو نکته زیر توجه داشته باشید.

مشخص کردن اطلاعات

اطلاعاتی که میخواهید در کارت ویزیت شما نمایش داده شود را بر اساس طراحی و نیازتان انتخاب کنید.

  • شماره های تماس
  • آدرس ایمیل
  • آدرس محل
  • شبکه های اجتماعی
  • آدرس سایت
  • نام برند
  • لوگو
  • QR کد
  • نقشه محل استقرار
  • متن های خلاقانه
  • و …

بر اساس نوع طراحی و ایده هایی که طراح می تواند در اختیار شما قرار دهد، می توانید هر کدام از اطلاعات بالا را در کارت ویزیت خود قرار دهید. اما در نظر داشته باشید که ابعاد کارت کوچک است و قرار دادن تمامی این اطلاعات نه تنها منطقی نیست بلکه آثار منفی می تواند بر روی مخاطب داشته باشد.

گروه اصلی مخاطبان خود را پیدا کنید، و متناسب با ویژگی های آنها کارت ویزیت خود را طراحی کنید. به طور مثال اگر کسب و کاری مرتبط با تکنولوژی دارید، استفاده از QR کد می تواند گزینه مناسبی باشد و جذابیت را در کار شما افزایش دهد.

از متریال مناسب استفاده کنید.

شرکت های چاپ انواع متریال را به شما پیشنهاد خواهند داد. متناسب با بودجه ای که برای طراحی و چاپ کارت ویزیت خود کنار گذاشته اید، مناسب ترین متریال ممکن برای چاپ کارت ویزیت خود را انتخاب کنید. دقت کنید که متریالی را انتخاب کنید که برای طرح کارت ویزیت شما نیز مناسب است.

گروه چاپ و طراحی آفرنگ با سال ها تجربه در زمینه طراحی و اجرا ایده های خاص و بهره گیری از متخصصین متبحر در این حوزه توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب نماید. اگر شما هم نیاز به طراحی و چاپ رسانه های تبلیغاتی خود مانند: کارت ویزیت دارید گروه آفرنگ تمامی خدمات درخواستی شما چه در حوزه طراحی و چه در حوزه اجرا و چاپ بصورت کاملا تخصصی و با ضمانت ارائه می نماید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *