تقویم رومیزی

طراحی و تولید و فروش انواع تقویم رومیزی

طراحی و چاپ تقویم رومیزی اختصاصی شما یکی از محصولات تولیدی ما می باشد. شرکت ها و سازمان ها همیشه در ماه های آخر سال به فکر سفارش یک تقویم رومیزی اختصاصی می افتند، تقویم های رومیزی نسبت به هزینه کم تولید ، رسانه تبلیغاتی مناسب و پر بازدهی می باشد، یک تقویم رومیزی ۳۶۵ روز در مقابل دیدگان مخاطبان قرار خواهد گرفت ، پس چه محصولی بهتر از تقویمی که همیشه جلوی دیدگان افراد خواهد بود.

سایز چاپ تقویم رومیزی

جهت سفارش تقویم رومیزی با دفتر مجموعه آفرنگ به شماره ۶۶۵۹۳۶۵۹ الی ۶۱ تماس حاصل فرمائید.

تقویم رومیزی چوبی

تقویم رومیزی نفیس و چوبی

حداقل تولید تقویم رومیزی اختصاصی

تقویم رومیزی اختصاصی با چاپ اختصاصی در حداقل تیراژ ۵۰۰ عدد امکان تولید می باشد.

تعداد برگه های تقویم رومیزی

روال طراحی و تولید تقویم رومیزی براساس ۱۳ برگ پشت و رو شامل ۲۶ صفحه طراحی و تولید می شود. که ۱۲ صفحه آن به اعلام روز و تقویم اختصاص می یابد و ما بقی به درج تصاویر واطلاعات تخصصی شما و ۱ برگ از تقویم رومیزی هم به شروع آن مربوط می باشد که اصطلاحا کاور تقویم می باشد.

سایز پراستفاده تقویم رومیزی

تقویم رومیزی در سایز بندی مختلفی تولید می شود اما با توجه به تجربه قبلی باید به این نکته اشاره کرد که طراحی تقویم رومیزی در ابعاد کوچکتر مناسبتر و پرکاربرد تر می باشد.

ویژگی تقویم های رومیزی

تقویم های رومیزی برخلاف سالنامه ها کامل و جامع می باشند. در سالنامه ها شما برای دیدن روز بعد باید ورق بزنید اما در تقویم های رومیزی تمام روزهای یک فصل در یک صفحه گنجاده می شود و تبلیغات برند شما در کنار صفحه ثابت می باشد و نیازی به هزینه چاپ اضافه برای هر برگ نمی باشد.

تقویم های رومیزی می تواند بصورت ماهانه و یا فصلی چاپ گردد.در نمونه های ماهانه هر تقویم از ۱۳ برگ تشکیل شده است که ۱۲ عدد آن مربوط به ماه های سال و یک برگ مربوط به اطلاعات شرکت می باشد. البته شما می توانید به شرکت تبلیغاتی سفارش درج لوگوی خود در هر صفحه را دهید. با این ویژگی می توانید در هر صفحه یک محصول جدید را به مخاطبان خود معرفی نمایید.مدل دیگر فصلی می باشد که اگرچه تعداد درج محصولات در آنها کمتر است اما قیمت تمام شده آنها برای کسب و کارها بسیار پایین تر از نسخه های ماهانه می باشد.

تاثیر تقویم رومیزی در جذب مشتری

یکی از هدایای تبلیغاتی در روزهای آخر سال تقویم ها می باشند که همراه با سالنامه های تبلیغاتی به عنوان یک هدیه مناسب برای کسب و کارها محسوب می شود و مدیران از این هدایای تبلیغاتی برای جذب مشتریان خود استفاده می نمایند. مردم در روزهای آخر سال بدنبال تقویم سال جدید می باشند و شما می توانید با ارائه این هدیه به انها در ذهن و یاد انها اسم و برند خود را حک نمایید.

چاپ تقویم رومیزی | تقویم رومیزی تبلیغاتی | تقویم رومیزی خاص | تقویم رومیزی ختصاصی | طراحی تقویم رومیزی | تقویم رومیزی نفیس | تقویم رومیزی چوبی | تقویم رومیزی یادداشت دار | تقویم رومیزی

نکات مهم در طراحی بسته بندی

نکات مهم در طراحی بسته بندی بسته بندی به شما کمک می کند تا همه چیز را سازمان دهی کنید. چه بسته بندی برای یک نوشابه باشد و یا برای یک یخچال، فرقی نمی کند. انها به شما کمک می کنند تا بتوانید همه چیز را درکنار هم به صورتی سازمان یافته قرار دهید. طراحی […]

چگونه لوگو طراحی کنیم

چگونه لوگو طراحی کنیم این آموزش حاوی نکات حرفه ای جهت طراحی لوگو می باشد. یکی از بزرگترین تصورات غلط این است که طراحی لوگو کاری ساده و آسان است . در این مقاله هدف آن است که نشان دهیم یک لوگو خیلی بیشتر از ترکیب چند رنگ و ایجاد یک طرح گرافیکی است. لوگو […]

نکات مهم در طراحی جلد کتاب(بخش دوم)

نکات مهم در طراحی جلد کتاب در پست قبلی نکات مهم در طراحی جلد کتاب را بررسی کرده ایم. به تمامی نکات مانند: اولویت بندی انتخاب نام مناسب چگونگی گرفتن ایده برای طراحی جلد کتاب ابزارهای مناسب برای طراحی (نرم افزارهای محبوب) ابعاد کتاب انتخاب فونت انتخاب رنگ پرداخته شد. این مقاله به بررسی بخش […]

خطاهای بسته بندی که باید به آن توجه کنید

خطاهای بسته بندی که باید به آن توجه کنید بسته بندی محصولات مهم است. ممکن است این را قبلا شنیده باشید که نحوه ارائه محصولات همیشه دارای اهمیت است که جمله کاملا درستی است. اگر دارای کسب و کاری هستید که به دنبال روشی برای بسته بندی محصولات خود می باشید، پیش از هر چیزی […]

محبوبیت بسته بندی های ایستاده

محبوبیت بسته بندی های ایستاده روش های بسته بندی به سرعت در حال تغییر هستند. هنگامی که انگشت خود را روی نبض صنعت می گذارید، همیشه با روش های جدید و خلاقانه ای روبرو می شوید که به سرعت در حال محبوبیت هستند. بسته بندی های ایستاده یکی از مواردی است که با ایده خلاقانه […]

نحوه ساخت کاتالوگ

نحوه ساخت کاتالوگ هدف ساخت کاتالوگ در واقع پوشش و شناسایی تمامی محصولات در زمان کم است. در نتیجه این مسئله طراحی کاتالوگی که بتواند با بیشترین سرعت اطلاعات کافی را در اختیار شما بگذارد، می تواند چالش برانگیز باشد. با تشکر از این ویژگی، می توان گفت کاتالوگ ها جزء محبوبترین ابزارهای تبلیغات در […]

هفت تکنیک طراحی لوگو

هفت تکنیک طراحی لوگو هفت ها از تکنیک های جالب طراحی لوگو که اصطلاح خلاقیت را دوباره تعریف می کنند لوگو یا آرم تجاری یک برند، شناسنامه آن برند و کسب و کار است. لوگو باید به صورتی باشد که بیشترین مفهوم در لحظه منتقل شود. همچنین حس خوبی در مخاطب و مشتری ایجاد نماید. […]

تاثیر لوگو در بهبود کسب و کار

تاثیر لوگو در بهبود کسب و کار آیا تا به حال توجه کرده اید که با نگاه کردن به لوگو یک شرکت به سرعت متوجه می توانید یک کسب وکار را شناسایی کنید؟ حتی اگر نام آنها بخشی از لوگو نباشد. احتمالا متوجه شده اید که با نگاه کردن به یک لوگو می توانید ماهیت […]

نکات مهم در طراحی پوستر

نکات مهم در طراحی پوستر اگر دیوارهای اتاقتان در دوران نوجوانی پر از انواع پوسترها بوده و یا حداقل صفحه پینترست شما با پوسترهای الهام بخش پر شده است، دست خودتان را بالا ببرید. پوسترها و طراحی آنها یکی از چالشی ترین بخش ها در حوزه ی طراحی است. آنها باید به میزان کافی خلاقانه، […]

نکات مهم در طراحی جلد کتاب(بخش اول)

نکات مهم در طراحی جلد کتاب احتمالا داستان مشهوری که اهمیت طراحی جلد کتاب را مشخص می کند شنیده اید. چندین سال پیش، فروش کتاب مارتین لیک بسیار کم بوده است. او تنها ۱۵ کتاب در هر ماه میفروخت. برخلاف بسیاری از نویسندگان مارتین این موضوع را نتوانست قبول کند و طراحی جلد اولین کتاب […]