تقویم رومیزی

طراحی و تولید و فروش انواع تقویم رومیزی

طراحی و چاپ تقویم رومیزی اختصاصی شما یکی از محصولات تولیدی ما می باشد. شرکت ها و سازمان ها همیشه در ماه های آخر سال به فکر سفارش یک تقویم رومیزی اختصاصی می افتند، تقویم های رومیزی نسبت به هزینه کم تولید ، رسانه تبلیغاتی مناسب و پر بازدهی می باشد، یک تقویم رومیزی ۳۶۵ روز در مقابل دیدگان مخاطبان قرار خواهد گرفت ، پس چه محصولی بهتر از تقویمی که همیشه جلوی دیدگان افراد خواهد بود.

سایز چاپ تقویم رومیزی

جهت سفارش تقویم رومیزی با دفتر مجموعه آفرنگ به شماره ۶۶۵۹۳۶۵۹ الی ۶۱ تماس حاصل فرمائید.

تقویم رومیزی چوبی

تقویم رومیزی نفیس و چوبی

حداقل تولید تقویم رومیزی اختصاصی

تقویم رومیزی اختصاصی با چاپ اختصاصی در حداقل تیراژ ۵۰۰ عدد امکان تولید می باشد.

تعداد برگه های تقویم رومیزی

روال طراحی و تولید تقویم رومیزی براساس ۱۳ برگ پشت و رو شامل ۲۶ صفحه طراحی و تولید می شود. که ۱۲ صفحه آن به اعلام روز و تقویم اختصاص می یابد و ما بقی به درج تصاویر واطلاعات تخصصی شما و ۱ برگ از تقویم رومیزی هم به شروع آن مربوط می باشد که اصطلاحا کاور تقویم می باشد.

سایز پراستفاده تقویم رومیزی

تقویم رومیزی در سایز بندی مختلفی تولید می شود اما با توجه به تجربه قبلی باید به این نکته اشاره کرد که طراحی تقویم رومیزی در ابعاد کوچکتر مناسبتر و پرکاربرد تر می باشد.

ویژگی تقویم های رومیزی

تقویم های رومیزی برخلاف سالنامه ها کامل و جامع می باشند. در سالنامه ها شما برای دیدن روز بعد باید ورق بزنید اما در تقویم های رومیزی تمام روزهای یک فصل در یک صفحه گنجاده می شود و تبلیغات برند شما در کنار صفحه ثابت می باشد و نیازی به هزینه چاپ اضافه برای هر برگ نمی باشد.

تقویم های رومیزی می تواند بصورت ماهانه و یا فصلی چاپ گردد.در نمونه های ماهانه هر تقویم از ۱۳ برگ تشکیل شده است که ۱۲ عدد آن مربوط به ماه های سال و یک برگ مربوط به اطلاعات شرکت می باشد. البته شما می توانید به شرکت تبلیغاتی سفارش درج لوگوی خود در هر صفحه را دهید. با این ویژگی می توانید در هر صفحه یک محصول جدید را به مخاطبان خود معرفی نمایید.مدل دیگر فصلی می باشد که اگرچه تعداد درج محصولات در آنها کمتر است اما قیمت تمام شده آنها برای کسب و کارها بسیار پایین تر از نسخه های ماهانه می باشد.

تاثیر تقویم رومیزی در جذب مشتری

یکی از هدایای تبلیغاتی در روزهای آخر سال تقویم ها می باشند که همراه با سالنامه های تبلیغاتی به عنوان یک هدیه مناسب برای کسب و کارها محسوب می شود و مدیران از این هدایای تبلیغاتی برای جذب مشتریان خود استفاده می نمایند. مردم در روزهای آخر سال بدنبال تقویم سال جدید می باشند و شما می توانید با ارائه این هدیه به انها در ذهن و یاد انها اسم و برند خود را حک نمایید.

چاپ تقویم رومیزی | تقویم رومیزی تبلیغاتی | تقویم رومیزی خاص | تقویم رومیزی ختصاصی | طراحی تقویم رومیزی | تقویم رومیزی نفیس | تقویم رومیزی چوبی | تقویم رومیزی یادداشت دار | تقویم رومیزی

طراحی بسته بندی خود را جذاب تر کنید

طراحی بسته بندی خود را جذاب تر کنید طراحی و یک بسته نبدی مناسب می تواند بر روی میزان موفقیت در فروش محصولات شما تاثیر بسزایی داشته باشد. اما بسیاری از شرکت هایی که به فروش محصولات و ارائه خدمات میپردازند، اطلاعات دقیقی از میزان تاثیر بسته بندی محصولات خود ندارند. در نتیجه آن ممکن […]

اهمیت روانشناسی رنگ ها در چاپ

اهمیت روانشناسی رنگ ها در چاپ شما با چه هدفی کارت ویزیت، جلد کتاب، لوگو و غیره را طراحی می کنید؟ احتمالا به دنبال ارائه خدمات خاص و افزایش مشتریانتان هستید. باید از ساختاری در طراحی خود استفاده کنید که برای مشتریان جذاب باشد. به عبارتی مشتریان تمایل به استفاده مجدد از خدمات و سرویس […]

محاسبه قیمت کاغذ

محاسبه قیمت کاغذ در چند ثانیه برای محاسبه قیمت یک سفارش چاپ نیاز به برآورد قیمت مهمترین آیتم در صنعت چاپ که کاغذ می باشد داریم.برای محاسبه قیمت کاغذ به چه مواردی نیاز دارید ؟

چاپ تراکت تبلیغاتی چه مزایایی برای کسب و کار شما دارد؟

شما با روش های موثر برای تبلیغ کردن خدمات و محصولات مانند چاپ تراکت، چاپ بروشور و چاپ کاتالوگ، خود را به مخاطبان و مشتریانتان معرفی کنید و آنها را به سمت خودتان بکشانید. در این نوشته می خواهیم درباره مزایای چاپ تراکت تبلیغاتی با شما صحبت کنیم و از شما می خواهیم تا انتهای […]

۸ عنصر کلیدی طراحی بروشور

قبل از شروع به طراحی مخاطب هدف را برای بروشور بازاریابی خود تعریف کنید؛ قبل از اینکه به این فکر کنید که بروشور شما چگونه به نظر خواهد رسید، باید چند چیز را در مورد مشتریان و اهداف تان مشخص کنید. بروشور بازاریابی نیز مانند هر ابزار بازاریابی دیگری باید دارای اهدافی باشد: هدف قرار […]

نحوه عکاسی برای تبلیغات

نحوه عکاسی برای تبلیغات نوشته شده توسط دان پیمنتل دان پیمنتل کیست؟ دان پیمنتل از سال ۱۹۷۹ یک عکاس حرفه ای بوده است. او در زمینه روزنامه نگاری و تبلیغات متخصص است و نویسنده هفت مجله حمل و نقل هوایی ملی است. وبلاگ هواپیمایی ایر پلانیستا در سال ۲۰۰۵ منتشر شده است. گالری عکس های […]

چرا کاتالوگ مهم است؟

چرا کاتالوگ مهم است؟ یک کاتالوگ، مانند لوگو یا بیزینس کارت، ابزاری است که برای شناسایی و تقویت آگاهی از نام تجاری شما استفاده می شود، متخصصان بازاریابی می دانند که در ایجاد یک کاتالوگ باید چقدر دقت شود و چقدر یک کاتالوگ خوب می تواند در شرایط فروش تفاوت ایجاد کند. ضروری است که […]

نورپردازی در فلزات مدور

نورپردازی در فلزات مدور همه ما می دانیم که یکی از اصلی ترین بخش ها در عکاسی از فلزات نور پردازی می باشد. معمولا این اهمیت در فلزات مدور بیشتر به چشم می خورد زیرا نور پردازی برای عکاسی این فلزات به منظور مدور نشان دادن آن ها مهم است. معمولا نور پردازی بر روی […]

عکاسی تجاری و تبلیغاتی

جنبه ‌های زیادی برای عکاسی وجود دارد که می‌ تواند برای شما بسیار مفید باشد، در حالی که شما می ‌توانید سال ‌ها را صرف عکاسی خیابانی کرده و آن را خوب انجام دهید، اما هیچ نوع عکاسی میزان درآمدی را که عکاسی تجاری و تبلیغاتی ایجاد می کند را ارائه نمی دهد، علاوه بر […]

کارت ویزیت خود را ایجاد و چاپ کنید

برخورداری از بیزینس کارت برای تمامی مشاغل امتیاز مثبتی محسوب می شود، در واقع این کارت نمایانگر کسب و کار شما است بنابراین باید در طراحی آن نهایت دقت را به کار برد، البته سخت گیری بیش از حد نیز مجاز نیست زیرا ممکن است باعث شلوغ کاری و نتیجه معکوس گردد، در این مقاله […]